سیگنال ویژگی نام‌های کاربری را معرفی کرد

سیگنال

چند هفته پیش، در بلاگ رسمی پیام‌رسان سیگنال پستی منتشر شد که در آن اعلام شد که کاربران این پیام‌رسان الان می‌توانند برای خود نام کاربری را انتخاب کنند تا این نام کاربری به جای شماره موبایل هنگام ارسال پیام در موبایل دریافت‌کننده نشان داده شود. سالهاست که کاربران این ویژگی را می‌خواهند و کمبود آن، یکی از بزرگترین انتقادات متوجه این پیان‌رسان بوده است.

شرکت سیگنال تشریح کرده که از این به بعد شماره موبایل کاربر بطور پیش گزینه پنهان می‌شود و کاربر می‌تواند با استفاده از نام کاربری یا کیو آر کد با دیگر کاربران مکالمه کند اما بر خلاف دیگر شبکه‌های رسانه اجتماعی، کاربر نمی‌تواند از آن برای ورود به اکانت خود استفاده کند و علاوه بر این، همچنان امکان جستجوی نام کاربری در این پیام‌رسان وجود ندارد. این بدین معناست که بدون داشتن نام کاربری دقیق، کسی نمی‌تواند با شما تماس بگیرد.

شاید یادتان باشد که چند سال پیش، سیگنال به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از آپ استورهای ایرانی اندروید و آی‌او‌اس حذف شد اما کاربران اندروید می‌توانند آن را به صورت بار جانبی دانلود و در دستگاه خود نصب کنند.

برای اطلاعات بیشتر درباره این ویژگی جدید، به وبلاگ رسمی سیگنال مراجعه کنید و تا از چگونگی دانلود به صورت بار جانبی  مطلع شوید، این راهنما را بخوانید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *