گروه هکری انتقام‌جویان سایبری دسترسی به کانال تلگرام خود را از دست داد

انتقالم‌جویان سایبری

چند روز پیش، گروه هکری اسرائیلی بنام «RedEvils» در کانال خود و همزمان در کانال گروه انتقام‌جویان سایبری «Cyber Av3ngers» اعلام کرده که آنها موفق شدند کانال تلگرام این گروه تصرف کرده و الان کاملا در دست گروه است.

جالب است بدانید که گروه انتقام‌جویان وابسته به گروه شهید کاوه تحت کنترل سپاه پاسداران است و پیش از این، گروه انتقام‌جویان سایبری نیز در این کانال ادعا کرده بود که قبل از حملات رژیم ایران به اسرائیل، آنها باعث قطعی گسترده برق در تلاویو شدند اما تا الان این خبر تایید نشده و احتمال قوی وجود دارد که کاملا نادرست بوده و فقط بخشی از یک عملیات اطلاعاتی توسط رژیم جمهوری اسلامی بنظر می‌رسد.

اما حقیقت این است که این خبر چه درست یا چه نادرست است، منجر به این واکنش شده است و لازم به ذکر است که گروه RedEvils با وجود تصرف کانال این گروه سپاهی، هویت واقعی مدیر این گروه و تمام اطلاعات شخصی‌اش را افشا کرده که بی‌شک اتفاقی خجالت‌آور برای سپاه پاسداران محسوب می‌شود.

اعلاوه بر این، گزارش شده است که سال گذشته، این گروه نیز ادعا کرده بود که به چندین هدف زیرساختی مانند پمپ‌های تقویت فشارآب در آمریکا و کشورهای دیگر حمله کرده بود که باعث قطعی آب در برخی مناطق شده بود.

جزئیات لو رقته مدیر گروه شهید کاوه:

  • نام: مهدی لشگریان
  • تاریخ تولد: ۱۲ خرداد ۱۳۶۸
  • شماره گذرنامه: ام۵۶۷۱۷۰۸۸
  • شماره تلفن: ۰۹۱۰۴۷۶۲۰۹۸
  • وابستگی: فرماندهی سایبری – الترونیکی سپاه پاسداران

 

برای اطلاعات بیشتر به کانال گروه هکری RedEvils مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *