گروه Reveng3rs اسرائیل را نشانه رفت

گروه هکری موسوم به Revengers یا Reveng3rs یا reveng3rz مسئولیت حمله به شرکت همیلتون اسرائیل در ماه فوریه را به عهده گرفته است. این گروه در اعلامیه‌ای ادعا کرد به تعداد 23 سرور این شرکت نفوذ و به اطلاعات کاربران، سفارشات، فروش، توزیع و خدمات آن دسترسی پیدا کرده و تمامی داده‌ها را به قیمت 1 بیت‌کوین به فروش گذاشته است اما در عین حال گفت که به بیشتر از دو مشتری نمی‌فروشد. خبر این هک در سایت xss.is نیز منتشر شد.

کاربر phant0m که این خبر را در سایت xss.is منتشر کرد در کانال reveng3rs هم حضور دارد که این امر ممکن است بیانگر همکاری او با گروه reveng3rs باشد.

آواتار phant0m

ازسرگیری فعالیت Reveng3rs

کانال تلگرامی reveng3rs روز 21 اردیبهشت سال جاری از حمله جدیدی خبر داد و مسئولیت آن را به عهده گرفت. این گروه ادعا کرد، مدارک و دیتابیس‌های یک شرکت مخابراتی آمریکایی بزرگ را به دست آورده و به فروش گذاشته است، منتهی نامی از شرکت مورد نظر در این پست گروه reveng3rs ذکر نشد. این گروه هکری مدعی شد داده‌های مورد اشاره حاوی اطلاعات شخصی بیش از 200 هزار نفر از کارکنان شرکت مذکور از جمله اطلاعات بیمه سلامت و تامین اجتماعی می‌باشد و قیمت بازخرید این داده‌ها را 20 هزار دلار اعلام کرد.

30 اردیبهشت ماه نیز این گروه مدعی هک موفقیت‌آمیز و سرقت اطلاعات شخصی 2 میلیون شهروند اسرائیلی شد و قیمت این اطلاعات را یک بیت کوین تعیین کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *