گروه هکری عدالت علی سامانه مدیریت قوه قضائیه را هک کرد

وبسایت عدالت ایران با اطلاعات از قوه قضائیه

۱ اسفند ماه، گروه هکری عدالت علی ضربه سخت دیگری به رژیم جمهوری اسلامی زده است. در پستی در کانل تلگرام خود از هک سرورهای قوه قضائیه خبر داده و طبق آن، این گروه موفق شد به سیستم‌های قاضی نفوذ کند و در نتیجه به میلیون‌ها سند و پرونده دست پیدا کرده است.

شاید یادتان باشد که چند سال پیش، این گروه هکری که در صدد برملا کردن جنایات رژیم است، شبکه دوربین‌های مدار بسته زندان اوین را هک و چندین فیلم و تصویر از داخل آن منتشر کرده تا پرده از روی نقض حقوق بشر زندانیان در اوین برداشته باشد و همچنین طی اعتراضات سراسری، این گروه برای مدتی شبکه یک  صدا و سیمای جمهوری اسلامی را هک کرده و به جای سخنان خامنه‌ای، شعار «زن، زندگی، آزادی» را پخش کرد.

همزمان با انتشار این اطلاعیه، گروه نمونه‌های کوچکی از اسناد اخراج شده در کانال تلگرام خود نیز منتشر کرد اما حالا از وبسایت خاصی بنام «عدالت ایران» برای بررسی این اطلاعات رونمایی کرده است. لازم به ذکر است که در این سایت بیش از ۳ میلیون سند و پرونده برای آگاه مردم جهان به اشتراک گذاشته است که می‌توان در اینجا edaalat.org دید.

علاوه بر این، گروه در پستی در ایکس (توییتر سابق) اعلام کرده که برخی از این مدارک از دیگر ارگان‌های رژيم از جمله وزارت اطلاعات، سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، شورای عالی امنیت ملی و دیگران به قوه قضایی تهران ارسال شده و همچنین در میان اسناد هک شده مذکور ده‌ها هزار سند محرمانه و خیلی محرمانه هستند.

لازم به ذکر است که چند کاربر در شبکه‌های اجتماعی گفته اند که رژیم و قوه قضائیه هک سامانه‌های خود را رد کرده و در ادامه گفتند اطلاعات منتشر شده «جعلی و فیک» است اما به نظر می ‌رسد که این اطلاعات کاملاً واقعی باشد و در حال حاضر خیلی‌ها در حال بررسی این اسناد و پرونده‌ها هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *