هوشیاران وطن شرکت سفیران را هک کرد

هوشیاران وطن شرکت سفیران را هک کرد

گروه هکری اهوازی که به نام «هوشیاران وطن» شناخته می‌شود بازهم روابط یک شرکت ایرانی با سپاه پاسداران را لو داده‌است. برای اطلاعات بیشتر درباره حمله قبلی این گروه، اینجا کلیک کنید.

این بار گروه هوشیاران وطن، شرکت خدمات فرودگاهی سفیران را هدف حمله قرار داده‌است. این شرکت از ارسال تسلیحات و پهپادهای سپاه به روسیه پشتیبانی می‌کند.

در ۲۷ خرداد ماه، این گروه هکری بیش از یک گیگابایت داده از سرور ایمیل سفیران را در کانال خود (اینجا) منتشر و ادعا کرد که «این هک برای ما عین آب خوردن بود.» در ضمن، گروه اعلام کرد که تمام داده‌ها را از سرور ایمیل مذکور پاک کرده بود.

گروه هوشیاران وطن

چه اطلاعاتی در داده‌ها کشف شده‌است؟

مدرکی لابلای داده‌های منتشر شده کشف شد که ثابت می‌کند سفیران برای دریافت پرداختها از یک شرکت پوششی در دبی و یک بانک عمانی استفاده می‌کند.

در تصویر زیر چند نقطه جالب و مهمی را که از داده‌ها برآمده است مشاهده می‌کنید که نشان می‌دهد سفیران عامداً تحریمهای بین‌المللی را دور می‌زند و از مشتریان درخواست می‌کند که در فاکتورها هیچ نامی از این شرکت ذکر نشود.

Safiran payment request

هوشیاران وطن نام و نشانی شرکت پوششی در دبی را افشا کرد:

Dark Blue

Office 1401B, Floor 14, Latifa Tower (East Wing), Sheikh Zayed Road, Dubai, UAE

darkblueshipping.com

darkbluetradingllc.com

مهمان‌های روسی

علاوه بر این، داده‌ها حاکی از این است که خیلی روسی‌ها به ایران سفر کرده و در هتل‌های لوکس و مجللی مانده‌اند، برخلاف رزمندگان هموطن‌شان که در اوکراین در شرایط سختی به سر می‌برند.

 

 

 

 

hotel invoice

 

طبق این داده‌ها، روسیه مدام از پرداخت بدهی‌های خود به شرکت سفیران سر باز می‌زند و سفیران مجبور شده برای دریافت پول خود چندین بار درخواست پرداخت کند.

Safiran payment requestSafiran payment request

 

 

نتیجه‌گیری

ما در حال بررسی حجم هنگفت داده‌های لو رفته از شرکت سفیران هستیم و قصد داریم چند روز دیگر در گزارش دیگری یافته‌های خود را ارائه کنیم. اگر شما هم تمایل دارید اطلاعات مورد نظر را بررسی کنید، خواهشمند است یافته‌های خود را از طریق توییتر یا ایمیل ([email protected]) با ما در میان بگذارید.

این فایل با نام saf_data.zip در کانال تلگرام هوشیاران وطن موجود است و برای افشاگری‌های بیشتر، به توییتر این گروه مراجعه کنید.

تلگرام – https://t.me/hooshyarane

توییتر – https://twitter.com/Hooshyaran1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *